Copyright 2017 ©
architects unfolding.
designed
by neli.
developed
by comfigure.
Αρχιτεκτονικό γραφείο Architects Unfolding – Κατασκευή κατοικίας, Ανακαίνιση διαμερίσματος, Βιοκλιματική αρχιτεκτονική, Αρχιτεκτονική μελέτη, Διακόσμηση, Σύγχρονη αρχιτεκτονική
προφίλ
Ελληνικά English
πίσω
 
view of dental care area.jpg
1
2
3
4
Έργο: Ανακαίνιση οδοντιατρείου στο Αιγάλεω
Τύπος: Μελέτη και ανακατασκευή υπάρχοντος χώρου
Τοποθεσία: Αιγάλεω
Εμβαδόν: 50.00 μ2
Έτος: 2010

Φωτορεαλιστική απεικόνιση: Ανδρέας Ανδρουλακάκης


Η αρχιτεκτονική μελέτη και η ανακαίνιση του οδοντιατρείου στο Αιγάλεω έγινε με στόχο να καλύψει τις ανάγκες στέγασης ενός νέου οδοντιάτρου. Ο χώρος προϋπήρχε στο ισόγειο γωνιακού κτιρίου του 1960 και λειτουργούσε ως διαμέρισμα κατοικίας. Βασική αρχιτεκτονική αρχή αποτέλεσε η ενοποίηση των επί μέρους χώρων του διαμερίσματος και η δημιουργία δύο ενιαίων χώρων: αναμονής/υποδοχής και ιατρείου/γραφείου.


Πέραν της ανακαίνισης του οδοντιατρείου, το πρόγραμμα του πελάτη ζητούσε επανασχεδιασμό της κύριας εισόδου του κτιρίου και του κοινόχρηστου εσωτερικού χώρου. Με την ελάχιστη αισθητική και οικονομική επέμβαση, αντικαταστάθηκε η θύρα κύριας εισόδου και επενδύθηκε περιμετρικά με ξύλο εξωτερικού χώρου.


Η πλειοψηφία των επίπλων σχεδιάστηκε το αρχιτεκτονικό γραφείο μας, για να ικανοποιήσουν τις λειτουργικές και αισθητικές απαιτήσεις του χώρου. Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν ξύλο σε λευκή λάκα και κρύσταλλο σε έντονους χρωματισμούς. Η ανακαίνιση του οδοντιατρείου ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2010.


Καθότι η μοναδική πηγή άμεσου φωτισμού είναι η κύρια όψη του κτιρίου, δύο νέα υπερμεγέθη κουφώματα ήρθαν για να πάρουν την θέση των αρκετά μικρότερων παλαιών. Με την χρήση ενιαίου υλικού δαπέδου σε όλους τους χώρους, επιτεύχθηκε η αισθητική ενοποίηση αυτών, και η αίσθηση μεγάλων χώρων.


Η μελέτη και κατασκευή έγιναν σε ταχύτατους ρυθμούς (Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2010) και η ανακαίνιση του ιατρείου επιτεύχθηκε με ένα ιδιαίτερα χαμηλό προϋπολογισμό. Η εσωτερική διαρρύθμιση έγινε με μία σύγχρονη αρχιτεκτονική ματιά, πάντα με προτεραιότητα και βασικό γνώμονα τις ανάγκες του πελάτη.